Witam
Niedawno dostałem zlecenie od Pana Karola
Od długiego czasu szukał Peugeota Boxera
Znalazł sobie ofertę która mu odpowiadała.
Peugeot Boxer z silnikiem 3.0 diesel
Oględziny:
Samochód uderzony w prawy tył dość konkretnie, miernik wykazał 1700 mikronów (szpachla)
Uszkodzone schowki wewnątrz pojazdu i połamane plastiki na słupku obok siedzenia kierowcy
Paka normalna ale widać miejsce które było przeznaczone do spania.
Samochód na liczniku ma 115 295 km a w rzeczywistości ma do tego plus 400 000 km co daje 515 295 km.
Silnik ten ma rozrząd na łańcuch, który teoretycznie nie jest do wymiany ale praktycznie powinno się go wymienić po około
250 000 km ze względu na ślizgi które się zużywają. Co może doprowadzić do pęknięcia łańcuch.
Wydech skorodowany płaszcz zewnętrzny tłumika środkowego rozwarstwiony.
Komputer:
Kody usterek
P0403 - elektrozawór EGR - zbyt duża temperatura - stały
P1131 - Sygnał sonda lambda - wartość nieprawidłowa - nieciągły
B104A - Konfiguracja sterownika - nie zdefiniowano - stały
B100B - Napinacz pasa kierowcy - obwód przerwany - nieciągły
B101C - Wyłącznik pasa bezpieczeństwa kierowcy - obwód przerwany - nieciągły
Uszkodzenie zaworu EGR może doprowadzić do uszkodzenia filtra cząstek stałych
Błędy z systemu AirBag (poduszek bezpieczeństwa) dezaktywują cały system Air Bag
Samochód miał zostać zakupiony w formie kredytowanej
Niestety Pan Karol nie zdążył otrzymać kredytu i samochód został sprzedany.
Niedawno dostałem zlecenie od Pana Karola
Od długiego czasu szukał Peugeota Boxera
Znalazł sobie ofertę która mu odpowiadała.
Peugeot Boxer z silnikiem 3.0 diesel
Oględziny:
Samochód uderzony w prawy tył dość konkretnie, miernik wykazał 1700 mikronów (szpachla)
Uszkodzone schowki wewnątrz pojazdu i połamane plastiki na słupku obok siedzenia kierowcy
Paka normalna ale widać miejsce które było przeznaczone do spania.
Samochód na liczniku ma 115 295 km a w rzeczywistości ma do tego plus 400 000 km co daje 515 295 km.
Silnik ten ma rozrząd na łańcuch, który teoretycznie nie jest do wymiany ale praktycznie powinno się go wymienić po około
250 000 km ze względu na ślizgi które się zużywają. Co może doprowadzić do pęknięcia łańcuch.
Wydech skorodowany płaszcz zewnętrzny tłumika środkowego rozwarstwiony.
Komputer:
Kody usterek
P0403 - elektrozawór EGR - zbyt duża temperatura - stały
P1131 - Sygnał sonda lambda - wartość nieprawidłowa - nieciągły
B104A - Konfiguracja sterownika - nie zdefiniowano - stały
B100B - Napinacz pasa kierowcy - obwód przerwany - nieciągły
B101C - Wyłącznik pasa bezpieczeństwa kierowcy - obwód przerwany - nieciągły
Uszkodzenie zaworu EGR może doprowadzić do uszkodzenia filtra cząstek stałych
Błędy z systemu AirBag (poduszek bezpieczeństwa) dezaktywują cały system Air Bag
Samochód miał zostać zakupiony w formie kredytowanej
Niestety Pan Karol nie zdążył otrzymać kredytu i samochód został sprzedany.
Komentarze
Prześlij komentarz